Nuestra historia

Somos una empresa familiar cuyo origen se remonta a los años 60. Asentados en plena Ría de Arousa, la historia de Pescados García-Riveira siempre ha ido de la mano del puerto de Riveira, A Coruña, uno de los más importantes en Europa en pesca de bajura.

Desde entonces y gracias a un crecimiento sostenido y a la confianza de nuestros clientes nos hemos transformado en una empresa de proyección nacional e internacional, ampliando nuestra área de influencia, al instalarnos también en el puerto de Marín (Pontevedra).

El equipo

Somos personas al servicio de esta empresa y de nuestros clientes y estamos orgullosos de ello. Tenemos nombres y apellidos.

  • Santiago GarcíaCEO
  • José GarcíaJefe de Compras
  • Narciso TúñezCalidad
  • Juan SantosExportación
  • Pablo AyasoFinanciero
Axudas do Igape Galicia Exporta Empresas Dixital

Esta empresa foi beneficiaria dunha axuda do programa do Igape Galicia Exporta Empresas Dixital. O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemas galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Operación cofinanciada pola Unión Europea
Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020

Conseguir un tecido empresarial máis competitivo
Unha maneira de facer Europa

Aviso legal y política de privacidad